Brand Management

-
3 OP

Ala:  Johtaminen ja esimiestyö, Yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja hallinnon ala

Toteutuksen kieli: 
Toteutuksen kuvaus: 

The course focuses on the brand management and visual communication as essential business factors for creating company and brand images. Core issues are: branding, brand analysis, design management of international business, visual communication research and advertising, recommendation-based markets, product-service-information-environment factors in branding. Contemporary study material will be delivered from professional journals (for example www.dmi.org).

Arviointi: 
pass/fail
Aikaisemmat opinnot: A good command of English
Opettaja(t): Martha Balerina
Email: Martha.Balerina@karelia.fi
Ilmoittautumiskäytäntöihin liittyvät kyselyt: campusonline@karelia.fi


Huom: Please announce Your home UAS`e-mail address (in the registration form)

Ilmoittautuminen: 18.11.2019 - 23.02.2020
Ajankohta: 09.03.2020 - 31.05.2020
TÄYNNÄ