Tavoitteet
Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän toimintaympäristön ymmärtäminen; digitaalisen matkailu- ja elämysmarkkinoinnin lähtökohtien tunnistaminen ja tavoitteellinen soveltaminen; kuluttajan verkkokäyttäytymisen ymmärtäminen; digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän keinojen ja kanavien tunnistaminen; digitaalisen markkinoinnin mittaaminen.
Sisältö
Digitaalisen markkinoinnin toimintaympäristö; monikanavainen markkinointi ja viestintä; verkkokäyttäytyminen; digitaalisen markkinoinnin mittarit; profiloitu ja personoitu markkinointi; hakukonemarkkinoinnin ja -optimoinnin perusteet. B Edistynyt osaaminen1-5.
Opintojakson suorittaminen edellyttää SAMK-ID:n rekisteröintiä ja student.samk -sähköpostitilin käyttöönottoa. SAMK-ID:n rekisteröintiohjeet saat opiskelijapalvelusihteeriltä ilmoittautumislomakkeella ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen sitten, kun ilmoittautumisesi on käsitelty.
Tälle opintojaksolle pääsee kaikki ilmoittautuneet mukaan. SAMK-ID:n rekisteröintiohjeet saat opiskelijapalvelusihteeriltä ilmoittautumislomakkeella ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen sitten, kun ilmoittautumisesi on käsitelty.
Ilmoittautumisestasi saat automaattisen vahvistusviestin e-lomakkeella ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tarkistathan myös roskapostikansiosi.