Non-stop
Opintojakson nimi Tunteet ja asiakaskokemus (YAMK)
Opintojakson ajankohta 31.08.2024 - 15.12.2024
Korkeakoulu LAB-ammattikorkeakoulu
Opintojakson kieli Suomi
Opintopisteet 2 OP

Opintojakson ala Yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja hallinnon ala
Opettaja Petra Yli-Kovero
Email
Tarjotaan avoimen opiskelijoille Maksullinen
Taso YAMK

Ilmoittautumiskäytäntöihin liittyvät kyselyt
Ilmoittautumisaika 19.08.2024 - 02.12.2024
Opintojakson toteutussuunnitelma
Ilmoittaudu
AVOIN AMK ilmoittautuminen
Ilmoittautumistiedot

Tunteet ja asiakaskokemus (YAMK)

31.08.2024 - 15.12.2024

Opintojakson kuvaus

Tavoitteet: Opiskelija:

  • ymmärtää tunteiden merkityksen asiakaskokemuksessa ja kilpailijoista erottautumisessa
  • ymmärtää tunteiden vaikutuksen päätöksentekoon sekä tiedostetusti että tiedostamatta
  • ymmärtää henkilöstön roolin tunnekokemuksen luomisessa
  • osaa mitata tunteita ja soveltaa mittaustapoja
  • osaa arvioida tunteiden merkityksen tulevaisuutta yritysten erottaumistekijänä

Sisältö:

  • OSIO 1 Tunteiden merkitys
  • OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen
  • OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa
  • OSIO 4 Tunteiden mittaaminen
  • OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus

 

Arviointikriteerit

Hyväksytty/Hylätty

Opintojakson työskentelytavat ja aikataulutus

Opintojakson toteutuu itsenäisenä verkko-opintona Moodle-alustalla.

Kurssin suoritus rakentuu seuraavista tehtävistä:

  • osiokohtaiset itseopiskelumateriaalit, joista osa on englanninkielisiä
  • osiokohtaiset opintopäiväkirjatehtävät
  • lopputentti

Opintojakson tiedot

Opintopäiväkirjatehtäviä ei arvostella, niihin ei tarvitse merkitä lähdetietoja, vaan ne saavat olla hyvinkin vapaamuotoisia pohdintoja ja oivalluksia aiheesta. Huomioithan, että opintopäiväkirjatehtävät käyvät läpi TurnIt tarkistuksen.

Itseopiskelumateriaalit toimivat lopputentin aineistona, josta tulee saada vähintään arvosana 5 hyväksytyn suorituksen saamiseksi. Tentin saa tarvittaessa uusia.

Opintojakson lisätiedot

Toteutus on suunnattu kaikille YAMK-opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita tunteiden vaikutuksesta asiakaskokemukseen, joko myyjän/palvelun tuottajan tai asiakkaan näkökulmasta. Opiskelijalla tulisi olla jo perustiedot asiakaskokemuksen rakentumisesta hallussa, mutta aiheen teoriaa palautellaan mieleen kurssilla.

Ilmoittautumistiedot

Tutkinto- tai polkuopiskelija: ilmoittautuu Ilmoittaudu -linkin kautta. Käytä ilmoittautumisessa oikeaa opiskelijasähköpostiosoitetta, näin saat viestit perille. Saat heti ilmoittatumisen jälkeen automaattisesti aloitusohjeet. Säilytä ohjeet, muita ohjeita ei enää tule.

Muut ilmoittautuvat Avoin AMK ilmoittautuminen -linkin kautta. Katso tarkemmat ohjeet ilmoittautumislinkin kautta. Hinta 30 €.