Spring | Full
Course name Brand Management
Course date 26.01.2023 - 28.05.2023
Institution LAB University of Applied Sciences
Course language Finnish
Credits 5 ECTS credit

Field Business HUB
Teacher Sami Lanu
Email
Available for open UAS Chargeable
Level Master’s level

Queries related to enrolment practices
Enrolment period 21.11.2022 - 18.12.2022
Implementation plan
Course enrolment info

Brand Management

26.01.2023 - 28.05.2023

Course description

Tavoitteet :  Opiskelija

  • ymmärtää brändin merkityksen
  • osaa hallita brändejä
  • osaa hyödyntää eri brändistrategioita ja -hierarkioita

Sisältö:

  • Brändin historia
  • Brändin merkitys ja arvo, perusteet
  • Brändihierarkian perusteet
  • Brändin määrittelyn perusteet
  • Caseja

Assessment criteria

1-5

Course way of working and time table

Virtuaalinen kurssi. Moodle toimii kurssin pohjana. Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen. Verkkoluentoja 3 kpl. Itsenäistä opiskelua. Tehtäviä.  Viimeinen isompi “analyysityö”, joka arvioidaan. Palaute kurssin jälkeen.

Course enrolment info

Tutkinto- tai polkuopiskelijailmoittautuu Ilmoittaudu –linkin kautta. Käytä ilmoittautumisessa oikeaa opiskelijasähköpostiosoitetta, näin saat viestit perille. Hyväksymiskirje ja aloitusohjeet lähetetään ilmoittautuneille ilmoittautumisajan päätyttyä.

Muut ilmoittautuvat Avoin AMK ilmoittautuminen -linkin kautta. Katso tarkemmat ohjeet täältä. Ilmoittautuminen muille alkaa 29.11.2022 klo 8.00. Avoimen AMK:n opiskelijoille on varattu oma kiintiö paikkoja. Hinta 15 €/opintopiste.