Tavoitteet
Opiskelija perehtyy asiakaskokemusten kehittämisen malliin ja osaa kuvata mallin osat. Opiskelija tunnistaa mallin soveltamismahdollisuuksia, analysoi ja soveltaa mallia case-esimerkkeihin.Sisältö
Tilanteiden kehittäminen; huippuhetkien taustatekijät; liiketoiminnalliset vaikutukset; mallin soveltaminen1-5.
Tämä opintojakso on 100% itsenäisesti suoritettava verkko-opintojakso. Opiskelija perehtyy omaan tahtiinsa käsiteltävään aiheeseen luentovideoiden ja opintojaksolla annettavan työkirjan avulla. Opiskelija perehtyy tilanteiden ja tapahtumien kehittämisen malliin ja osaa kuvata mallin osat. Opiskelija tunnistaa mallin soveltamismahdollisuuksia, analysoi ja soveltaa mallia case-esimerkkeihin.
Englanniksi.
Opintojakson suorittaminen edellyttää SAMK-ID:n rekisteröintiä ja student.samk -sähköpostitilin käyttöönottoa. SAMK-ID:n rekisteröintiohjeet saat opiskelijapalvelusihteeriltä ilmoittautumislomakkeella ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen sitten, kun ilmoittautumisesi on käsitelty.
Tälle nonstop-opintojaksolle pääsee kaikki ilmoittautuneet mukaan. Nonstop-opintojaksojen ilmoittautumisten käsittelyaika on kaksi viikkoa. Joulu- tai kesätauolla (heinäkuu) ilmoittautumisia ei käsitellä. SAMK-ID:n rekisteröintiohjeet saat opiskelijapalvelusihteeriltä ilmoittautumislomakkeella ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen sitten, kun ilmoittautumisesi on käsitelty.
Ilmoittautumisestasi saat automaattisen vahvistusviestin e-lomakkeella ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tarkistathan myös roskapostikansiosi.