Opintojakso on suunnattu erityisesti tradenomiopiskelijoille, mutta se on mahdollinen myös muille AMK-opiskelijoille, joilla on markkinoinnin perusosaaminen.
Opintojakso arvioidaan numeerisella asteikolla 5-HYL. Arviointi toteutetaan oppimistehtävien perusteella pohjautuen osaamistavoitteisiin ja arviointikriteereihin.
Tässä opintojaksossa ei käsitellä markkinoinnin perusteorioita, vaan sovelletaan em. teemoja markkinoinnin vastuullisuusajatteluun.
Pystyt jaksottamaan tekemistäsi tehtäväpalautusten ja opiskelun osalta oman aikataulusi mukaisesti opintojakson toteutusaikataulun puitteissa.
Opintojakso on itsenäisesti verkossa opiskeltava kokonaisuus. Oppimistehtävät, materiaalit ja aineistot rakentuvat Moodleen periodin aikana teemoittain. Tehtävien palautusaika päättyy periodin päätyttyä eli voit itse rytmittää niiden palautusten osalta opiskelua joustavasti.
Tehtävät ovat yksilötehtäviä, mutta osassa tehtävissä kommentoit ja annat vertaispalautetta myös muiden opiskelijoiden tuotoksista.
Opiskeluympäristönä toimii Moodle. Opintojakso koostuu teemoista, jotka opiskellaan OSSI-mallin mukaisesti: 1) Opiskele 2) Syvennä 3) Sovella 4) Ihmettele.