Course description
Tavoitteet:
Hallitset hyvinvointitapahtuman ideointiin, suunnitteluun ja tuottamiseen liittyvät kokonaisuudet.
Ymmärrät hyvinvointitapahtuman johtamisen merkityksen ja siihen liittyvät yksityiskohdat.
Ymmärrät hyvinvointitapahtuman myynnin ja markkinoinnin roolit ja keinot.
Ymmärrät erilaisten sidosryhmien roolit ja merkityksen hyvinvointitapahtuman toteuttamisessa.
Ymmärrät hyvinvointitapahtuman vaikuttavuuden mittaamisen ja ulottuvuudet.
Sisältö:
Miten toteutat tapahtumatuotannon ideoinnin, suunnittelun, toteutuksen ja vaikuttavuuden arvioinnin?
Miten tapahtumaa johdetaan?
Millaisia keinoja voidaan hyödyntää tapahtuman myynnissä?
Miten hyödynnät markkinointiviestintää osana tapahtuman tuottamisessa?
Millaisia sidosryhmiä tapahtuman suunnittelussa ja tuottamisessa on, ja kuinka erilaisten sidosryhmien kanssa toimitaan?
Assessment criteria
Opiskelija osaa
– käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä
– hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia
– käyttää keskeisiä alan malleja ja menetelmiä
Arviointi tenttien perusteella.
Arviointiasteikko
1-5
Course way of working and time table
• Faktaa ja fiilistä tapahtumatuottajalle (e-kirja) Edita 2019, Huhtaniska, Tirronen
• Menesty digimarkkinoinnilla (e-kirja) Kauppakamari 2018, Komulainen, Minna
• Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Course info
16.1.-31.7.2023. Ensimmäinen aloitus 16.1.2023. Tämän jälkeen opiskelija pääsee aloittamaan opinnot noin yhden (1) viikon sisällä opinnoille ilmoittautumisen jälkeen. Suoritusaika 2 kk. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 28.5.2023.