Beskrivning
Osaamistavoitteet:
Opintojakson suoritettuasi osaat…
- Suunnitella ja toteuttaa kampanjoita ja käyttää keskeisimpiä digimarkkinoinnin työkaluja
Sisältö:
- Verkkosivujen suunnittelu ja toteutus sekä sisällöntuotanto markkinoinnin tarpeisiin
- S-postimarkkinointi, SEO, SEM, CRO + CRT, KPI ym.
- SOME-markkinointi
Förkunskapskrav
Koulutus ei edellytä aikaisempia opintoja.
Bedömningskriterier
Numeerinen arviointi 0-5.
Arbetsformer och schemaläggning
Opetusmuoto- ja menetelmät
- Etäluennot, harjoitukset
- Tiimityöskentely
- Aikavälillä 1.5.-30.6. yhteensä 4 tapaamista TI-TO iltapäivisin klo 16-18.00.
Opiskelumateriaali
Opettajan ilmoittama materiaali Moodle-alustalla.
Anmälningsinformation
Tieto kurssille pääsystä ilmoitetaan ilmoittautumisajan päätyttyä. Kurssille on rajattu määrä paikkoja.