Tavoitteet: Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa. Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden. Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena. Sisältö: Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia? Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon? Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan? Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin? Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
–
a) osaat käyttää johdonmukaisesti myynnin ja sisältömarkkinoinnin ammattikäsitteitä b) osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tietolähteistä. e) osaat käyttää keskeisiä myyntiin ja sisältömarkkinointiin liittyviä malleja ja menettelytapoja
Arviointiasteikko
1-5• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian • Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019 • Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
16.1.-31.7.2023. Ensimmäinen aloitus on 16.1. Tämän jälkeen opiskelija pääsee aloittamaan opinnot noin yhden (1) viikon sisällä opinnoille ilmoittautumisen jälkeen. Suoritusaika 2 kk.Viimeinen ilmoittautumispäivä on 28.5.2023.