Beskrivning
Osaamistavoitteet
- Ymmärrät mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaat kuvata sitä
- Ymmärrät palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaat arvioida palvelua perustellusti
- Tiedät miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät
Sisältö
Asiakaskokemuksen ja palvelun laadun käsitteet ja asiakaskokemuksen muodostuminen
- Osaat kuvailla asiakaskokemuksen muodostumista
- Tunnistat haastavien kohtaamistilanteiden syntyyn vaikuttavia tekijöitä ja vahvistat valmiuksiasi toimia niissä
- Saat valmiuksia merkityksellisen asiakaskokemuksen johtamiseen ja kehittämiseen valmentavan työotteen ja vuorovaikutuksen keinoin
Arbetsformer och schemaläggning
Opinnot toteutetaan kokonaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan.
Anmälningsinformation
Opintojaksolle ei voi ilmoittautua ilmoittautumisajan päätyttyä.