Osaamistavoitteet
Sisältö
Opintojaksolla perehdyt digitaalisen markkinoinnin keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä opit, miten niitä voi soveltaa tapahtuman markkinoinnissa.
Opintojaksolla harjoittelet digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöä sekä opit analysoimaan ja visualisoimaan digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa.
Digitaalisen markkinoinnin työkalut ja menetelmät
Digitaalisen markkinoinnin seuranta ja analysointi
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan.
Kun kotikorkeakoulusi käyttää ristiinopiskelupalvelua (RIPA), ilmoittaudu opintojaksolle korkeakoulusi Pepin/Pakin kautta.
Jos ristiinopiskelupalvelu ei vielä ole kotikorkeakoulusi käytössä, tee ilmoittautuminen opintojaksolle sivun yläosasta löytyvällä ilmoittautumislomakkeella. Käytä ilmoittautumistiedoissasi ammattikorkeakoulusi opiskelijasähköpostiosoitetta.
Ethän ilmoittaudu molempien ilmoittautumiskanavien kautta! Opintojaksolle ei voi ilmoittautua ilmoittautumisajan päätyttyä.
Opiskelijat hyväksytään opintojaksolle ilmoittautumisjärjestyksessä ilmoittautumisajan päätyttyä.