Yhteiskunnallinen viestintä ja sosiaalinen markkinointi YAMK -opintojaksolla (linkki Humakin verkkokauppaan) perehdytään yhteisöjen viestintään ja markkinointiin yhteiskunnallisesta ja sosiaalisesta näkökulmasta. Opintojaksolla tarkastellaan sosiaalista ja yhteiskunnallista viestintää sellaisten arkisten ja jokapäiväisten sosiaalipsykologisten prosessien kautta, joita päivittäin kohtaamme niin yksityiselämässä kuin töissä. Tietoperusta muodostuu sosiaalipsykologian, viestinnän ja markkinoinnin teorioista tutkivaan kehittämistoimintaan soveltaen.
Sisällöt
Tavoitteet
Opiskelija:
Opintojakso edellyttää kykyä opiskella eurooppalaisen (EQF) tutkintojen viitekehyksen vaatimustason 7 (master-taso) opintoja. Oppimateriaalissa on englanninkielistä aineistoa.
Opintojakso arvioidaan asteikolla suoritettu-täydennettävä.
Opintojakso on vuorovaikutteinen verkkokurssi. Opetukseen sisältyy kaksi (2) webinaaria.
Opintojakson webinaarit
Non-stop-opintojaksoilla ilmoittautumiset käsitellään mahdollisimman pian, viimeistään kahden viikon kuluessa ilmoittautumisesta. Kun ilmoittautuminen on käsitelty, saat sähköpostitse kirjautumisohjeet Humakin järjestelmiin. Löydät opintojakson suoritusohjeet verkko-oppimisympäristöstä.
Humakin ohjeita CampusOnline -opiskelijoille löydät Opiskelijan oppaasta.
Huom.! Mikäli kotikorkeakoulusi on HAMK, Turun AMK tai XAMK, käytä ristiinopiskelupalvelua (ripa). Lisätiedot ja tarkemmat ohjeet ilmoittautumiseen saat korkeakoulustasi. Ripasta löydät tietoa myös CampusOnline-sivulta.
Pidätämme oikeuden muutoksiin.