Yhteiskunnallinen viestintä ja sosiaalinen markkinointi (YAMK) -opintojaksolla (linkki Humakin verkkokauppaan) perehdytään yhteisöjen viestintään ja markkinointiin yhteiskunnallisesta ja sosiaalisesta näkökulmasta. Opintojaksolla tarkastellaan sosiaalista ja yhteiskunnallista viestintää sellaisten arkisten ja jokapäiväisten sosiaalipsykologisten prosessien kautta, joita päivittäin kohtaamme niin yksityiselämässä kuin töissä. Tietoperusta muodostuu sosiaalipsykologian, viestinnän ja markkinoinnin teorioista tutkivaan kehittämistoimintaan soveltaen.
Sisältö
Kohderyhmä
Opintojakso sopii kaikille aiheesta kiinnostuneille sekä erityisesti niille, jotka tekevät yhteiskunnalliseen vaikuttavuuteen tähtääviä hankkeita ja kampanjoita: kolmas sektori, vapaaehtoistyö, järjestöt, poliittiset puolueet, julkisyhteisöt, sosiaaliset yritykset.
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
Opintojakso edellyttää kykyä opiskella eurooppalaisen (EQF) tutkintojen viitekehyksen vaatimustason 7 (master-taso) opintoja. Oppimateriaalissa on englanninkielistä aineistoa.
Opintojakso arvioidaan asteikolla suoritettu-täydennettävä.
Opintojakso on vuorovaikutteinen verkkokurssi. Opetukseen sisältyy kaksi webinaaria.
Opintojakson webinaarit (Zoom):
Humakin ohjeita CampusOnline -opiskelijoille löydät Opiskelijan oppaasta.
Huom! Mikäli kotikorkeakoulusi on Centria, HAMK, Karelia, Lapin AMK, Laurea, SAMK, Savonia, SeAMK, TAMK, Turun AMK, VAMK tai XAMK, käytä ristiinopiskelupalvelua (ripa). Lisätiedot ja tarkemmat ohjeet ilmoittautumiseen saat korkeakoulustasi.
Ripasta löydät tietoa myös CampusOnline-sivulta.
Pidätämme oikeuden muutoksiin.