Onnistunut palvelukokemus

-
2 SP

Hub:  För alla, Entreprenörskap

Språk: 
Beskrivning: 

Tavoitteena on että opiskelija osaa arvioida tilan, asiakaspalveluprosessin ja vuorovaikutuksen muodostaman palvelukokonaisuuden ja sen merkityksen sekä yrityksen, työntekijän että asiakkaan näkökulmasta

Sisältö:
Kiva mesta – Liiketoimintaympäristön tarkastelua: Opiskelija kuvaa erilaisten elementtien vaikutuksen palvelukokemukseen sekä ymmärtää näiden merkityksen osana viestintää

Hyvä tyyppi – Asiakaspalvelijan ominaisuudet: Opiskelija kuvaa työyhteisön hyvän tyypin ominaisuuksia

Oiva kommunikaatio – Asiakaspalvelijan ominaisuudet: Opiskelija kuvaa asiakaspalvelussa toteutuvia vuorovaikutusominaisuuksia

Soljuva polku – Asiakaspalvelun kulku: Opiskelija osaa erotella asiakkaan monet roolit, asiakaspalvelun merkityksen, osaa kuvata asiakaspalveluprosessin ja sen eri vaiheet

Arbetsformer och schemaläggning: 

Verkko-opiskelu määritellyn palautusaikataulun puitteissa. Ei sisällä aikaan tai paikkaan sidottuja osioita.

Utvärderind: 

Hyväksytty/Hylätty

Tidigare studier: Ei tarvita
Lärare: Tuula Hämäläinen
Email: tuula.hamalainen@saimia.fi
Frågor relaterade till registreringspraxis: avoinamk@saimia.fi


Registreringsdatum: 26.08.2019 - 11.09.2019
Datum: 23.09.2019 - 11.12.2019
KURSEN ÄR FULL