Opintojakso antaa yleiskuvan modernista digitaalisesta markkinoinnista. Kurssin aikana opit perusteet digitaalisen markkinoinnin strategiasta, markkinoinnin automatisoinnista sekä eri digitaalisten alustojen käytöstä markkinointitarkoituksiin.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
****
This course gives an overview on modern digital marketing. During this course you will learn basics about digital marketing strategy, marketing automation and using different digital platforms for marketing purposes.
After completing the course student
Hyväksytty: Kaikkien oppimistehtävien suorittaminen Moodlessa.
Hylätty: Kaikkien oppimistehtävien suorittamatta jättäminen Moodlessa.
****
Pass: Completing all learning assignments in Moodle.
Fail: Not completing all learning assignments in Moodle.
Kurssi on kaksikielinen. Tämän kurssin voit suorittaa joko suomeksi tai englanniksi.
Ei tenttejä tai uusintamahdollisuuksia, ei rajoituksia suorituspäivämäärissä, kunhan kaikki suoritukset on palautettu 31.8.2025 mennessä.
*****
This course operates in two languages: Finnish and English. You can do this course either in Finnish or in English.
No spesific dates, exams or re-takes. The course needs to be completed on 31.8.2025 at the latest.
Jos oma korkeakoulusi on mukana korkeakoulujen ristiinopiskelupalvelussa (RIPA), ilmoittaudu opintojaksolle oman korkeakoulusi Pepin/Pakin kautta. Jos oma korkeakoulusi ei ole vielä mukana korkeakoulujenristiinopiskelupalvelussa, voit ilmoittautua erillisellä lomakkeella.