Kevät
Opintojakson nimi Asiakaspalvelu
Opintojakson ajankohta 03.03.2025 - 16.05.2025
Korkeakoulu Seinäjoen ammattikorkeakoulu
Opintojakson kieli Suomi
Opintopisteet 3 OP

Opintojakson ala Yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja hallinnon ala
Opettaja Terhi Mustakangas
Email
Tarjotaan avoimen opiskelijoille Maksullinen
Taso AMK

Ilmoittautumiskäytäntöihin liittyvät kyselyt
Ilmoittautumisaika 12.11.2024 - 19.02.2025
Opintojakson toteutussuunnitelma
Ilmoittautumistiedot

Asiakaspalvelu

03.03.2025 - 16.05.2025

Opintojakson kuvaus

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa soveltaa asiakaspalvelun periaatteita kirjastotyössä. Hän osaa toimia asiakaspalvelijana ja tunnistaa erilaisia asiakastilanteita. Opiskelija osaa tarkastella asiakaspalvelun toteutumista fyysisessä asiakaspalvelussa sekä verkkoympäristössä, tunnistaa asiakaspalvelun laadun osatekijät ja merkityksen asiakastyytyväisyyteen ja asiakaskokemukseen. Opiskelija on tietoinen asiakaspalvelun ajankohtaisista teemoista. Opiskelija osaa arvioida kulttuuritaustaltaan erilaisten asiakkaiden tarpeita.

Sisältö

  • palvelutapahtuma fyysisessä palvelussa ja verkkoympäristössä
  • asiakaspalvelijana toimiminen
  • asiakaspalvelun laatu ja sen vaikutus asiakaskokemukseen ja asiakastyytyväisyyteen
  • erilaisten asiakkaiden kohtaaminen ja kohderyhmien huomioiminen asiakaspalvelussa
  • asiakaspalvelun ajankohtaiset teemat

Arviointikriteerit

Numeerinen arviointi 1-5

Ilmoittautumistiedot

Ilmoittautuminen avautuu 12.11.2024. Opintojakso on maksuton läsnäoleville tutkinto-opiskelijoille, avoimen amk:n polkuopiskelijoille sekä ammatillisten opettajakorkeakoulujen opiskelijoille ja vaihto-opiskelijoille.

Ilmoittaudu opintojaksolle korkeakoulujen ristiinopiskelupalvelun (RIPA) kautta oman korkeakoulusi Pepissä/Pakissa.

Avoimen AMK:n yksittäisiä opintojaksoja suorittaville opiskelijoille opintojakso on maksullinen (12€/opintopiste). Maksullisena opintojaksolle ilmoittautumiseen on oma ilmoittautumislomake.