Non-stop
Opintojakson nimi Palvelujen markkinointi
Opintojakson ajankohta 26.08.2024 - 31.07.2025
Korkeakoulu Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Opintojakson kieli Suomi
Opintopisteet 5 OP

Opintojakson ala Matkailu-, ravitsemis- ja liikunta-ala, Yrittäjyys
Opettaja Sari-Maarit Peltola
Email
Tarjotaan avoimen opiskelijoille Maksullinen
Taso AMK

Ilmoittautumiskäytäntöihin liittyvät kyselyt
Ilmoittautumisaika 01.08.2024 - 31.05.2025
Opintojakson toteutussuunnitelma
Ilmoittaudu
AVOIN AMK ilmoittautuminen

Palvelujen markkinointi

26.08.2024 - 31.07.2025

Opintojakson kuvaus

Opit palvelujen markkinoinnin periaatteet ja menestyvän palveluliiketoiminnan toimintoja. Saat kokonaisvaltaisen ymmärryksen palveluliiketoiminnasta. Opit palvelumuotoilun vaikutuksen ja merkityksen markkinoinnissa.

  • Palveluiden ja tuotteiden markkinoiden väliset erot
  • Kuluttajakäyttäymisen ja ostopäätösprosessin perusteet
  • Markkinointitutkimuksen perusteet ja markkinoiden analysointi
  • Palvelujen laatuajattelun hyödyntäminen asiakaskokemusta analysoidessa
  • Käyttäjäkokemus ja digitaalinen markkinointi

Opintojakson työskentelytavat ja aikataulutus

Verkkototeutus. Opintojakso suoritetaan itsenäisesti yksilötehtäviä tekemällä Moodlessa.

Opintojakson tiedot

Materiaali:

Wilson A., Zeithaml V., Bitner M. & Gremler D. 2016. Services Marketing: integrating customer focus across the firm (Third European Edition). New York: McGraw-Hill Education. Kirja on lainattavissa e-kirjana Janetin kautta (kirjautuminen Haka-tunnisteen kautta, Jamk login data) osoitteessa https://janet.finna.fi/Record/jamk.993662044506251

Muu opiskelumateriaali (blogikirjoitukset, podcastit, videot, tilastot ja tutkimusraportit) Moodlessa.