Opintojakson tavoitteet:
Opiskelija osaa verkostoitua ja toimia aloitteellisesti vaihtuvissa työtilanteissa sekä toimia eettisesti ja tehokkaasti sekä omien että työyhteisön tavoitteiden ja pelisääntöjen mukaisesti. Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Hän osaa viestiä organisaation perusperiaatteiden mukaisesti ja hyödyntää toiminnassaan sekä digitaalista että suullista viestintää.
Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan.
Arviointiasteikko 1- 5
Arviointi toteutetaan palautetun harjoitustehtävän perusteella pohjautuen toteutussuunnitelmassa kerrottuihin osaamistavoitteisiin ja arviointikriteereihin.
Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä.
Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua.
Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat