Opintojakson tavoitteena: – Opiskelija tuntee sosiaalisen/yhteiskunnallisen markkinoinnin peruskäsitteet. – Opiskelija ymmärtää sosiaalisen markkinoinnin keskeisiä teorioita, malleja ja prosesseja. – Opiskelija osaa suunnitella sosiaalisen markkinoinnin kampanjan tai projektin valitsemastaan aiheesta. – Opiskelija osaa arvioida kriittisesti omaa kampanjaansa.
Opintojakson sisältö: Sosiaalinen markkinointi, sosiaalinen markkinointi prosessina, sosiaalisen markkinoinnin kampanja tai projekti
Opintojaksossa on numeroarviointi 5-0.
Opintojakson kokonaisarvosana muodostuu opintojaksoon sisältyvän pakollisen verkkotentin sekä pakollisen raportin arvosanojen keskiarvosta.
Opintojakso suoritetaan verkko-oppimisympäristössä itsenäisesti opiskellen (esitietokysely, verkkotentti ja aiheesta laadittava raportti). Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti omien aikataulujen mukaan Reppu-oppimisympäristössä 31.12.2024 mennessä.
Opintojakson sisällöissä on hyödynnetty kansainvälistä materiaalia. Osa opintojakson sisällöistä ja lisämateriaaleista on saatavilla vain englanninkielellä.
Opintojakso on tarjolla veloituksetta Campusonlinen kautta tuleville, toisen suomalaisen korkeakoulun opiskelijoille. Toisen suomalaisen korkeakoulun opiskelija: käytäthän kotikoulusi sähköpostiosoitetta ilmoittautuessasi opintojaksolle ilmoittautumislinkin kautta, kiitos!