Non-stop
Course name Basics of Social Marketing
Course date 30.05.2024 - 31.12.2024
Institution Kajaani University of Applied Sciences
Course language Finnish
Credits 5 ECTS credit

Field Health and Wellbeing HUB
Teacher Matti Heikkinen
Email
Available for open UAS Chargeable
Level Bachelor

Queries related to enrolment practices
Enrolment period 30.05.2024 - 30.11.2024
OPEN UAS Enrolment
Course enrolment info

Basics of Social Marketing

30.05.2024 - 31.12.2024

Course description

Opintojakson tavoitteena: – Opiskelija tuntee sosiaalisen/yhteiskunnallisen markkinoinnin peruskäsitteet. – Opiskelija ymmärtää sosiaalisen markkinoinnin keskeisiä teorioita, malleja ja prosesseja. – Opiskelija osaa suunnitella sosiaalisen markkinoinnin kampanjan tai projektin valitsemastaan aiheesta. – Opiskelija osaa arvioida kriittisesti omaa kampanjaansa.

Opintojakson sisältö: Sosiaalinen markkinointi, sosiaalinen markkinointi prosessina, sosiaalisen markkinoinnin kampanja tai projekti

Assessment criteria

Opintojaksossa on numeroarviointi 5-0.

Opintojakson kokonaisarvosana muodostuu opintojaksoon sisältyvän pakollisen verkkotentin sekä pakollisen raportin arvosanojen keskiarvosta.

Course way of working and time table

Opintojakso suoritetaan verkko-oppimisympäristössä itsenäisesti opiskellen (esitietokysely, verkkotentti ja aiheesta laadittava raportti). Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti omien aikataulujen mukaan Reppu-oppimisympäristössä 31.12.2024 mennessä.

Course info

Opintojakson sisällöissä on hyödynnetty kansainvälistä materiaalia. Osa opintojakson sisällöistä ja lisämateriaaleista on saatavilla vain englanninkielellä.

Course enrolment info

Opintojakso on tarjolla veloituksetta Campusonlinen kautta tuleville, toisen suomalaisen korkeakoulun opiskelijoille. Toisen suomalaisen korkeakoulun opiskelija: käytäthän kotikoulusi sähköpostiosoitetta ilmoittautuessasi opintojaksolle ilmoittautumislinkin kautta, kiitos!