Markkinoinnin perusteiden hallinta edesauttaa tehtävien suorittamisessa.
H-5
Tehtäväkohtaiset ohjeet ja arviointikriteerit ItsLearningissä. Opintojakso arvioidaan sen päättymisen 11.5.2025 jälkeen. Kokonaisarvosana muodostuu molempien osien tehtävien keskiarvosta. Tehtävistä ei anneta erillistä palautetta.
Opintojakso koostuu kahdesta osasta:
Osa 1. Opitaan tuntemaan brändimarkkinoinnin uusia mahdollisuuksia perehtymällä erityisesti verkkomediassa ilmeneviin brändimarkkinoinnin trendeihin, uusiin ilmiöihin ja keinoihin. Aihepiiriä tutkitaan ja analysoidaan omavalintaisen ja omaan kiinnostukseen pohjautuvan lähdemateriaalin sekä esimerkkien avulla ja kirjoitetaan aiheesta essee/raportti.
Osa 2. Sovelletaan edellä opittua käytäntöön tutustumalla jonkin itse valittavan brändin toteutuneisiin markkinointitoimenpiteisiin sekä pohtimalla ko. markkinoinnin onnistumista suhteessa brändimarkkinoinnin uusiin mahdollisuuksiin. Laaditaan kehittämissuunnitelma ko. brändille uusiin verkkomarkkinoinnin keinoihin pohjautuen.
Tarkemmat tiedot ja ohjeet tehtävistä tulevat ItsLearning-alustalle.
Opintojakso on suoritettavissa itsenäisesti täysin opiskelijan oman aikataulun mukaan, tehtävien palautus kuitenkin viimeistään 11.5.2025.
Oppimateriaali: Brändimarkkinointiin liittyvää materiaalia oman valinnan mukaan – tarkemmat ohjeet ja lähdemateriaalivinkkejä ItsLearningissä.
Opiskelijakiintiöt
Turun AMK:ssa on käytössä ristiinopiskelupalvelu, joten ilmoittaudu omassa Pepissä/Pakissa kotikorkeakoulun ohjeiden mukaisesti. Apua ilmoittautumiseen saat tarvittaessa campusonline@turkuamk.fi