Tavoitteet: Opiskelija:
Sisältö:
Hyväksytty/Hylätty
Opintojakson toteutuu itsenäisenä verkko-opintona Moodle-alustalla.
Kurssin suoritus rakentuu seuraavista tehtävistä:
Opintopäiväkirjatehtäviä ei arvostella, niihin ei tarvitse merkitä lähdetietoja, vaan ne saavat olla hyvinkin vapaamuotoisia pohdintoja ja oivalluksia aiheesta. Huomioithan, että opintopäiväkirjatehtävät käyvät läpi TurnIt tarkistuksen.
Itseopiskelumateriaalit toimivat lopputentin aineistona, josta tulee saada vähintään arvosana 5 hyväksytyn suorituksen saamiseksi. Tentin saa tarvittaessa uusia.
Toteutus on suunnattu kaikille YAMK-opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita tunteiden vaikutuksesta asiakaskokemukseen, joko myyjän/palvelun tuottajan tai asiakkaan näkökulmasta. Opiskelijalla tulisi olla jo perustiedot asiakaskokemuksen rakentumisesta hallussa, mutta aiheen teoriaa palautellaan mieleen kurssilla.
Tutkinto- tai polkuopiskelija:
Ilmoittautuminen omassa Pepissä/Pakissa Ristiinopiskelun/RIPAn kautta.
***