Våren | Fullbokad
Kursnamn Tapahtuman digitaalinen markkinointi ja analytiikka
Kursdatum 26.02.2024 - 17.05.2024
Yrkeshögskolan Karelia ammattikorkeakoulu
Kursens språk Finska
Studiepoäng 3 SP

Bransch HUBBEN för alla
Lärare Tuija Kainulainen
Email
För öppna YH studenter Avgiftsbelagd
Nivå YH

Frågor relaterade till registreringspraxis
Anmälningstid 28.12.2023 - 28.04.2024
Kursförverkligande
Anmälningsinformation

Tapahtuman digitaalinen markkinointi ja analytiikka

26.02.2024 - 17.05.2024

Beskrivning

Osaamistavoitteet

  •  Tunnet digitaalisen markkinoinnin keskeiset työkalut ja menetelmät
  • Osaat valita tapahtuman markkinointia parhaiten tukevat työkalut
  • Osaat käyttää keskeisiä digitaalisen markkinoinnin työkaluja tuloksellisesti
  • Osaat kerätä ja hyödyntää digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa ja myynnissä

Sisältö

Opintojaksolla perehdyt digitaalisen markkinoinnin keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä opit, miten niitä voi soveltaa tapahtuman markkinoinnissa.

Opintojaksolla harjoittelet digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöä sekä opit analysoimaan ja visualisoimaan digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa.

Digitaalisen markkinoinnin työkalut ja menetelmät

  • Sisältömarkkinointi
  • Hakukonenäkyvyys Googlessa (ilmainen ja maksullinen)
  • Sosiaalisen median markkinointi (ilmainen ja maksullinen) – Facebook, Instagram, LinkedIn
  • Google Ads video- ja display-mainonta
  •  Sähköpostimarkkinointi
  • Tapahtuma- ja lipunmyyntialustat ja verkkokaupat

Digitaalisen markkinoinnin seuranta ja analysointi

  • Tavoitteiden asettaminen ja konversioseuranta digitaalisen markkinoinnin työkaluilla
  •  Seurantaan perustuvat markkinoinnin toteutusmenetelmät
  • Google Analytics
  • Markkinoinnin tulosten mittaus ja analysointi
  • Mediaseuranta ja tiedonhaku

Bedömningskriterier

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arbetsformer och schemaläggning

Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan.

  • Opintojakso toteutetaan Moodle-verkkoympäristössä.
  • Opintojakso on laajuudeltaan 3 op = 81 tuntia opiskelijan työtä.

Mer information

Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi. Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus.

Anmälningsinformation

Käytä ilmoittautumistiedoissasi ammattikorkeakoulusi sähköpostiosoitetta.

Opintojaksolle ei voi ilmoittautua ilmoittautumisajan päätyttyä.