Osaamistavoitteet
Sisältö
Opintojaksolla perehdyt digitaalisen markkinoinnin keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä opit, miten niitä voi soveltaa tapahtuman markkinoinnissa.
Opintojaksolla harjoittelet digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöä sekä opit analysoimaan ja visualisoimaan digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa.
Digitaalisen markkinoinnin työkalut ja menetelmät
Digitaalisen markkinoinnin seuranta ja analysointi
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan.
Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi. Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus.
Käytä ilmoittautumistiedoissasi ammattikorkeakoulusi sähköpostiosoitetta.
Opintojaksolle ei voi ilmoittautua ilmoittautumisajan päätyttyä.